when you feel the fire takin' over

dålig bild, jag vet.
Sitter och målar naglarna lite. Dom är förjävliga rent ut sagt så jag klarar knappt av att se på dom! Har inte haft långa naglar sedan i somras! Beror med all säkerhet på hur jag har mått sedan dess också, har ju inte varit på topp direkt. Hur gärna jag än vill så kan jag heller inte sluta riva sönder naglarna, inte konstigt att dom inte blir långa liksom. Jag säger te mig själv gång på gång att jag ska sluta med det men det funkar inte riktigt.. Undrar när det ska vända :)
Idag kör jag iallafall på vitt stärkande lack först och sedan lite bronsfärgade prickar som dekoration :) Kul med lite nytt och annorlunda ibland!
Btw, min älskling kommer hem imorgon kväll!!!!! S å  j ä v l a  g ö t t !
Hoppas ni alla har en grym fredag, det tänker jag ha iallafall. It's friday and I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0