om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt


Invigde nyss min nya mugg från IKEA. Gjorde lite hemmagjord caffe latte. Värmde mjölk och hällde i lite bryggkaffe plus lite farinsocker. Inget större men var inte sugen på bara kaffe.
Var på IKEA med finaste mamma igår, såå mysigt! Mycket roligare att gå omkring och kolla där nu när man har anledning te att kolla, vi ska ju ha lite grejer te nya huset! Vi provsatt lite soffor och jag föll direkt för en underbart mjuk soffa. Låter ganska sjukt men det var love at first sight ;) Den fanns i brun klädsel som dock var lite dyrare men vi får se om den kommer stå uppe i huset om några månader. Vi kollade också på lite badrumsmöbler som vi ska köpa därifrån, även dom bruna (märks det att jag gillar brunt eller? haha). Efter att ha virrat omkring på övervåningen ett bra tag begav vi oss ner te undervåningen och plockade på oss lite bra att ha saker vilket resulterade i att jag fick med mig två muggar (bilden) och lite ljus med doft av choklad och kanelbullar bl.a. mums!

Nu ska jag försöka plugga undan lite uppgifter innan jag beger mig te dansen. Pepp på dans idag faktiskt, så gött att röra på sig!
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0