nya godsaker

Sorry for my bad update, har helt enkelt inte tagit mig tiden att skriva här!
Har precis slängt i mig lite tacoköttfärs, ris och majs. Laddar för ett gympass med bästavän! Vi hade gyminstruktion igår och nu är jag SÅ pepp på att börja på riktigt!
Eftersom jag var i London i förra veckan med min underbara klass tänkte jag slänga upp lite bilder på mina köp därifrån. Sjukt mycket roligare att ha kläder från London än från Gina Tricot, H&M m.m!
New in:

min to die for balskor från Primark

röda Converse från Size

röd bikini från River Island (askass bild som ni ser)

virkat linne från Zara

transparent top från Forever21


kavaj från Zara (sjukt bra köp!)


leggings med animal prints från Primark


shorts från Zara


underkläder från Primark (te vänster en nudefärgad bh som man klistrar på tuttarna)

smycken från River Island


tandkräm från Superdrug och nagellack från River Island

+ Converse, t-shirts, skjorta och godis te Henke!


Kommentarer
Postat av: Hanna panna

Åå jag är avis!! Snygga grejer!! love london! <3

2012-03-30 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0