wednesday

 

Sitter här på jobbet och knappar in massa siffror och har solen skinandes i ögonen. Känns som att jag kan somna närsomhelst, blää! Med massa kaffe, tuggummi, sockerbitar och p3 i örat hoppas jag att jag håller mig vaken de tre timmarna som återstår av jobbdagen. Efter det blir det Åhléns och sen en sväng te Torp med mamma. Tänkte förhoppingsvis införskaffa en guldklocka som jag har spanat in ett tag nu!
Imorgon är det jourdag på jobbet = 08.00 te 12.30 och dubbel timpeng, gööett! Sedan beger vi Erikssonare oss ner te Götlabörg för att käka på restaurang med Henkes familj, very mycket mys. :)
På fredag blir det middag hos farmor där faster och mina små kusiner och dom är. Inte träffat dom på över ett halvår nu så det kommer bli kul! Efter det tar jag bilen ner te Henke och spenderar helgen där. Sista gången jag ser han på 2 månader så ska ta vara på varje timme med han!

Nu ska jag fortsätta knappa in siffror.. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0