thursday


Åkte in te stan med mamma i förmiddags för att kolla på kakel och klinker te badrummen uppe i huset. Åkte runt te 4 olika ställen och herre vad snygga grejer det finns! Och då snackar vi kakel, haha! Det är något man inte tänker på så mycket men man behöver inte göra så mycket för att få ett snyggt badrum! Bilden nedan visar hur jag SKA ha mitt och Andreas badrum (syftar på kaklet), det är verkligen SÅ snyggt!
Sedan tog vi en tur ut te Torp. KappAhl hade bra erbjudanden på BHar och trosor. Alla BHar 99kr/st och vid köp av en BH från ett visst märke fick man en trosa från samma märke för halva priset. Så mamma köpte på sig lite nya underkläder och jag fick med mig ett set. Jag slängde även ut 150kr på en ASGO stickad tröja som jag spanat in länge! Tänkte att vafan, jag kommer ångra mig annars, så jag slog te. Rea och allt, can't resist! Den är ful-snygg på något konstigt vänster, men det var kärlek vid första ögonkastet ;)
Nog tjatat, nu ska jag släcka sänglampan och vänta på John Blund. Peace!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0