sunshine


Galet vad lite sol kan göra med en, humöret skjuter i höjden så fort våren kommer! Har försökt få så mycket D-vitamin som möjligt idag. Fick lasagne te lunch och sedan kilade jag och goa brudar ner te nyöppnade Wayne's Coffee på Kungsgatan. Provade en Caffe Latte med smak av vit choklad, himmelsk! Blir lätt fler besök där. Stod ute i solen och väntade på lektionen efter det, fan vad gött det värmde. Jag som ALLTID fryser njuter varje gång jag slipper frysa ute. När jag kom te Ljungskile med bussen tog jag en omväg hem bara för att få njuta lite extra av solen, kände inte för att gå direkt hem och vara inomhus när vädret var så fint!
Och jag vet, väder är bland det tråkigaste man kan snacka om men jag kände att jag ville dela med mig av min glädje över solen!

Btw, hade SYV-samtal idag.. Jag ska följa min dröm och bli inredningsarkitekt.
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0