feel the adrenaline

Tog svängen om Blomsterlandet och sen Torp förut med goa mamsen. Fick med mig ett mörkbrunt/bronsigt typ fat från Blomsterlandet som jag tänkte ha i mitt rum uppe i huset då jag tänker ha mycket mörka varma färger i rummet som brunt, brons osv! Åh, det kliar i fingrarna kan jag lova! På Torp besökte vi Bauhaus bl.a. för att se om jag hade turen vid min sida och se det hade jag!! :D Fanns en spegel kvar av den modellen jag ville ha och har spanat in länge nu. En 1 meter bred fyrkantig spegel med inbyggd belysning som jag tänkt ha som sminkspegel. Första gången jag såg den var den nedsatt te 499kr ist för ord. pris 995kr. Nu kostade den bara 299! HUR BRA!? Lycklig Sarah!!

Tänkte mest inflika om dagens händelser och nämna att uppdateringen förmodligen kommer ligga på noll nu de närmaste dagarna. Får i princip tillägna varje ledig sekund te projektarbetesrapporten. Yeey! Men fy faan vad gött det kommer vara på fredag när den är klar och inlämnad, bästa känslan!

PEACE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0