catch up

Sorry mates, men jag orkar inte ta igen allt som har hänt sedan senast i text så ni får ett axplock bilder från de senaste dagarna istället! Pusshaaj

Jag döör så snyggt hår!!

Var på VIP-bio i söndags med älskling för att fira vår 9-månadersdag lite som var i måndags. Safe House hette bion och den var grym! Ryan Reynolds var med och det är aldrig fel med lite ögongodis.. Älskling bjussade på en drink och vi hade en supermysig kväll!

My love. ♥



Vi unnade oss en himmelskt god glass i måndags kväll ;)

Efter att jag sagt hejdå ännu en gång till älsklingen på Centralen i gbg i onsdags mötte jag upp mamma för en lunch och sedan strosade jag runt i lite affärer. Inne på Weekday fick jag ett kraftigt begär av många plagg som jag nog ska knö in i min garderob framöver.. För övrigt första dagen på bokrean och jag fick den senaste boken i Elsa-serien av mamma. Min fina mamma ♥

Igår (torsdag) åkte jag ner te gbg igen och strosade runt i nordstan i 30min ungefär innan jag gjorde mamma sällskap hem på tåget. Hittade denna goa top på Vila som jag kan tänka mig att ha i garderoben. Men får änna hålla i pengarna eftersom jag ska te London, Ayia Napa och troligtvis te Rom med älskling frampå. Plus student och allt vad det innebär, pengar kommer ryka kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0