we can make the world stop

Hej alla godingar!
Sitter här med min stoora tekopp (som Henke kallar för soppskålen) innehållande tesorten "mammas mirakel" från Kahl's. Sjukt gott! Fick koppen av busungarna Linda och Therese typ förrförra julen kanske? Kommer inte riktigt ihåg när.
Vaknade av att Henke ringde och väckte mig imorse, hade lite ont i halsen och täppt i näsan så hoppas jag inte åker på någon förkylning nu! Har sluppit det i höst/vinter, peppar peppar!!
 
Sugen på att testa en ny svart ögonskugga jag köpte på Ullared och samtidigt se om jag kan lyckas med en snygg sotning att ha som alternativ makeup te fest eller så. Får nog bli så, har ändå inget annat för mig just nu!
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0