makeup-junkie

Denna foundation har jag läst mycket bra om så tänkte gå te Estée Lauder på Åhléns i gbg och prova ut rätt nyans och be att få testa hur den är på, om den verkligen är så bra som det sägs! Passar bra då jag ska med Henke te hans gym ikväll för man får tydligen ta med en kompis gratis på fredagar (i detta fallet är jag kompisen). Lär bli svettigt så ska se om foundationen håller bra trots det.
 
Blir te att börja med ansökan te HDK imorgon när Henke ändå ska plugga en stund. På söndag blir det förhoppningsvis Ullared med fis-linda!! ;)
 
Hoppas er helg blir bra och kom ihåg: it's friday I'm in love!! Puss
 

Kommentarer
Postat av: linndha

SV: JAG ÄR LÄTT PÅ!!

2012-12-11 @ 14:20:43
URL: http://lillalinndha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0