feels like saving the world

Tillbringat påskhelgen nere i mitt andra hem i Torslanda. Underbart goa människor hela bunten, så glad att jag får vara en del av deras släkt!
Kom hem te Ljungskile med bussen vid halv 5 idag och då bar det ut te farmor för lite påskmiddag. Har mått konstigt hela dagen men lite mat i magen gjorde gott, speciellt äggosten (a). Nu ligger jag i soffan med kära datorn i knät och är ganska trött på godis och sötsaker.. Är sjukt sugen på att dra te gymmet imorgon kan jag säga! Älsklingen köpte ett par goa adidastofflor och en sportbh te mig i fredags, behövdes verkligen och båda satt som en smäck, underbart!
Vi cyklade och fiskade litegrann både i lördags och söndags, känns gött att inte bara varit inne och degat varje dag! Bilder ligger ute på facebook för den som är intresserad :)

Tänkte nog ta och runda av denna dagen snart och bege mig te drömmarnas land. Onödigt att vara uppe sent när man inte har något att vara uppe för. Då är det härligare att gå upp lite tidigare på morgonen och ta tillvara på dagarna, det är ju trots allt sista lovet nu!!
Med det sagt önskar jag er en GOD NATT!


har numera en sådan här i svart i min ägo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0