strength



Klockan har slagit tolv vilket menas med att det nu är fredag. Och om ca 17 timmar var det exakt 1 vecka sedan jag märkte mig för livet. Just det, tatuerade mig!! Galet att det är gjort, men jag kan inte vara mer nöjd! Tatueringen representerar något jag verkligen står för; STYRKA. Har redan fått mersmak och funderar lite smått på nästa gadd... hehe.

Nu ska jag fortsätta ögna igenom lite bloggar, sedan sova! Upp och iväg te skolan imorgon för att få naglarna fixade av min underbara lärare (bild kommer troligen) och ta svängen om Torp för att köpa virusskydd. Efter det beger jag mig som vanligt ner te älsklingen. Innan dess får jag nog föra över lite ny musik te mobilen så jag inte dör av tristess på vägen ner! ;)

Ha det grymt te vi hörs nästa gång!


Kommentarer
Postat av: linndha

sv: hihi (aa)



Vi gör nästa tsm? :D

2011-11-13 @ 19:08:11
URL: http://lillalinndha.blogg.se/
Postat av: linndha

sv: jaa jag med!!! <3

2011-11-29 @ 10:02:55
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0