your beauty is inside you, don't let them bring you down


Idag är en sådan dag jag känner för förändring, men inte kan sätta fingret på vad. Har planerat för att boka en tid hos frissan närmare månadsskiftet, det brukar vara rätt fullbokat innan student och skolavslutningar och allt så jag hoppas det finns en passande tid åt mig. Ska ringa eller gå ner te frissan sen när hon har öppnat. Tänker mig någon snygg frisyr möjligen för nu har jag tröttnat på mitt tråkiga tjocka svall. Och ny hårfärg, denna mörka färgade jag har nu håller inte sen i sommar, blir inte snyggt när det solbleks. Tänker mig ljusbrun/ljusa slingor med guldiga och varma toner så det solbleks snyggt! Slänger in några bilder på hur jag kan tänka mig det.

(inte lika ljust som Vic har i luggpartiet utan mer en blandning av det hon har i längderna)


Svårt att hitta en bild på hur jag tänker mig det, för jag ser det bara i huvudet, men detta är snarlikt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0