min far var tosset min mor var normal


Chop chop! Så snabbt gick det att få klipptid hos frissan. Kikade in där i förmiddags, när jag kommit te Ljungskile igen efter nationella, för att boka tid för klipp och färg. Då sa hon att hon kunde klippa mig direkt för hon hade fått ett återbud då. Jag hade inget annat för mig så det var bara att slå sig ner i stolen där. Och tid för färgningen fick jag imorgon kl. 08.00. Omprovsdag på skolan då men jag har inget omprov att göra så då får jag ledigt hela dagen ist! I like! Så från och med imorgon är jag inte längre mörkbrunett. Det blir en ljusare slingad variant ist. Kommer nog sakna det mörka men detta är bara tillfälligt, blir nog te att färga det mörkt igen när hösten kommer.
Nu funderar jag på att sätta mig med ett fördjupningsarbete om fattigdom i samhällen. Rätt mycket att läsa så det är lika bra att börja i tid när man ändå inte har så mycket för sig!
Ha en fortsatt underbar tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0