-.-


Ibland blir man SÅ trött på skolan. Lite framförhållning hade vart bra! Stressade in te skolan, knökfull och försenad buss, för att hinna te första lektionen; matte. Knackade på dörren och en annan lärare öppnade, då var det tydligen nationellt prov därinne. Jaha tänkte jag. Ringde en klasskompis som sa att matten var inställd. Likaså bild och formlektionen efter! Hade alltså inte lektion förrän 13.10. Inte fan tänkte jag stanna kvar i skolan, så i väntan på bussen hem gick jag in på skolans hemsida och där hade dom skickat ut mejl om dom inställda lektionerna typ vid 9-tiden, då jag redan var på väg te bussen! Nu ska jag snart dra in te skolan igen för en timmes svenska.. Ibland blir man bra lack!!
Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0