yeaaaaaaaaaaah


Befunnit mig på körskolan hela dagen, 10-18. Verkar det som att jag trivs? ;) Resultatet av dom timmarna är att jag äntligen är klar med alla teorifaser nu! Bara sluttestet kvar. Happyface somfan! Har också bara 3 körlektioner kvar + provuppkörning + en eventuell lektion te innan sluttestet och uppkörningen är. Kan knappt fatta att jag snart är där, tycker detta med körkort har gått jävligt fort. Och det är la tur, att dom inte drar ut på körlektioner som vissa gör. Fram te den 19 april blir det att plugga stenhårt i teoriboken. TAGGA!
Nu blir det dans!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Yes. Har bara sett dem i butik tyvärr ja... du får leta =)

Lycka till med körkortet!

2011-03-18 @ 09:37:04
URL: http://calidore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0