countdown

Dag 1- Tio fakta om mig själv
Dag 2- Nio saker jag gör varje dag
Dag 3- Åtta saker jag irriterar mig på
Dag 4- Sju rädslor
Dag 5- Sex sånger jag tycker om
Dag 6- Fem saker jag inte kan leva utan
Dag 7- Fyra minnen jag aldrig glömmer
Dag 8-Tre ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9- Två saker jag önskar jag kunde göra
Dag 10- En person jag litar på


Har hittat denna lista på ett par bloggar nu och tänkte att jag skulle försöka ge mig på den också. Första listan jag publicerar här på bloggen och jag ska i och med denna bli bättre på att uppdatera. Så förhoppningsvis ska ni få svaren varje dag i tio dagar. När jag börjar kommer ni märka, vet inte om jag hinner börja med den de närmsta dagarna, jag har redan fullt upp som det är, men jag ska försöka för er skull!
Detta blir sista inlägget för idag, sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0