carpe diem


Lämnade in en fördjupningsuppgift i samhällen i tisdags, den sista skoluppgiften jag hade kvar (om vi inte får någon ny de kommande dagarna, men det tvekar jag på). Känns fruktansvärt skönt. Nu är det i princip sommarlov och det firas med goa vänner någonstans vid havet ikväll. Åh, sommarkvällarna har man längtat efter läänge nu.

Otroligt gött väder ute nu. Vill gå ut men har inget att göra där. Solen har inte kommit te baksidan än så jag kan inte ligga och sola heller. Vad är detta? Får ta och lösa det på något sätt.
Nu ska jag ut och fånga dagen!!


bjussar på en gammal bild. saknar brillorna.


Kommentarer
Postat av: linndha

sv: håller verkligen med! :D <3

2011-06-08 @ 20:40:53
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0