It's a beautiful day, don't let it get away


Gick ner te bussen vid ett-tiden i solbrillorna för första gången i år, kan inte säga annat än att jag njöt av solen!
Var på körskolan runt 14 och gjorde Fas A igen, denna gången blev jag godkänd! Nu är det bara att beta av de andra faserna fort som attan så körläraren kan boka halkbanan och det. Vid 15 vart det körlektion med Tommi och det gick galant. Han tyckte jag körde jättebra och lugnt. Planerade lite hur många lektioner jag skulle behöva och han sa omkring 12-13st, vilket betyder att jag kanske inte ens behöver betala någon lektion själv. Rätt lyxigt enligt mig, får nästan hela körkortet betalat med hjälp av stipendiet och farmor. :)
Efter det övningskörde jag ner te IKEA med mami♥, efterlängtad tripp! Inhandlade en klädställning, galgar och ljus. Klädställningen står uppställd nu men ni får se bilder senare för jag måste rensa rummet och ta bort en tvbänk för att den ska få plats riktigt. Stay tuned så får ni snart bilder på hela kalaset! 
Imorgon är det körlektion igen och jag hoppas kunna klara Fas B också. Resten av kvällen ser ut såhär:
♦ teoriplugg
♦ lägga i ordning kläder
♦ duscha
♦ sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0