put your troubles aside and start living


me and my funny hoop.
Följde med mami te Torp igår (fredags) och hittade det jag skulle ha. Inne i leksaksaffären! Inte alltför ofta man är därinne men jag fyndade min rockring för 69 spänn. Har tänkt på att köpa en ett tag med syfte att bli lite mer rörlig, framförallt i midjan/höfterna. Får se om att rocka ringen hjälper eller om jag är helt fel ute..
Invigde också min fasters gamla tröja idag som ni ser på bilderna. Den är hur go som helst och Aqua Limone-trycket tycker jag faktiskt är riktigt snyggt!
Nu tänkte jag krypa te kojs, imorgon är det kalas här för min bror och ena kusinbarnet. Kommer bjudas på massa gottgott och jag vet ju vem som kommer äta mest tårta av alla... He he!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej faktiskt hittade jag ringen på JC :)

2011-02-13 @ 13:19:07
URL: http://josseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0