monday


Första dagen i skolan efter lovet började riktigt bra. Volleybollturnering 10-12 där vår klass kom 2a. Det är fanimej inte dåligt för att vara HV09 haha! Grymt jobbat av alla goa töser!
Efter det gick jag upp te körskolan för att försöka beta av den där jämrans Fas B. På försök nummer två idag klarade jag den äntligen, skönt somfan! Hade tid över och tänkte att det är lika bra att passa på att göra Fas C på en gång så jag vet ungefär vilka frågor jag ska plugga på om jag fick underkänt. Men se det behövdes inte, fick nämligen godkänt på den fasen på första försöket. Förvånad men glad och lättad vart jag! Nu är det bara Fas Fordon och Fas Repetition kvar.
Tog 15.35 bussen hem och laddade inför danslektionen med barnen. Väl där repeterade vi dansen de har lärt sig tidigare om och om igen. Det är inte lätt att få allting bra, att få alla synkade, få dom att lyssna på musiken och att få alla att göra stegen rätt. Men efter en grundlig genomgång av stegen blev det mycket bättre och det var jättekul att se! De fick också lära sig några nya steg och det tror jag att dom tyckte var roligt. :)

Tänkte släcka lampan strax, imorgon väntar en vanlig skoldag och dubbla körlektioner efter det. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0