braceface!


Yes, tandläkarbesöket imorse fick ett annat avslut än planerat. Istället för att jag därifrån utan piggar och gummisnodd i käften gick jag därifrån med en räls rikare. Lika bra att sätta i en tandställning idag tyckte tandläkarn för att en tand som blivit sned inte kunde flytta tillbaka av sig själv. Jag tycker inte att det är så fruktansvärt fult faktiskt. Fast jag har nog tur, jag är inte en av dom som har en räls som täcker typ hela munnen!
Det gör gött ont i tänderna nu, spänner som bare den vilket gör att jag inte kan bita eller tugga. Hoppas det går över fort, för är det något jag hatar så är det att inte kunna äta riktigt. So now I'm gonna stick with this brace for 3-6 months, men tiden går fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0