all the bad boys are standing in the shadows and the good girls are home with broken hearts


bild från igår

Första juluppvisningen som ledare för små dansbarn igår och jag är så stolt över våra små flickor. Jätteduktiga! Det var så kul att se när dom visade upp vad dom lärt sig under hösten. Har stått där själv många gånger och vet hur det känns. Pirrigt och nervöst, som de flesta av tjejerna också kände, men dom gjorde jättebra ifrån sig! Log under hela dansnumren. :)

Vi, dom lite större tjejerna, visade också upp vad vi har lärt oss i höst. Nervöst som vanligt, men jag tänkte att skit samma om man missar något steg, det är inte hela världen! Med den inställningen gick det bättre än vad jag hade trott. Missade ett steg men jag körde på ändå och hade den där härliga känslan jag får när jag dansar inför publik. LYCKAD uppvisning med andra ord!!

Idag står det årliga julbaket med släkten på schemat. Det enda som fattas nu är snön! :(
Puss på er och ha en go tredje advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0