what good is a heart if there ain't love in it?


Otroligt onödig dag, finner ingen mening med den. Drömde en helsjuk dröm innan jag vaknade och sedan dess har allt gått segt som bara den. Inget fint väder är det heller, grått och trist. Vart fan har all inspiration och glädje tagit vägen!? Måndags var en perfekt dag enligt mig, jag vaknade glad, solen och värmen gjorde mig glad, var glad över att få träffa min finaste vän i skolan, jag var glad över vissa händelser, jag var glad över livet! Den känslan har jag inte känt alls idag, har bara känt tomhet, djup tomhet. Ovisshet och oro kan jag också plussa på på känslokontot idag. Ett enda ord eller en enda liten grej, i ett visst och aktuellt sammanhang, jag läser eller ser någonstans får mig att bli sårad. Varför blir jag sådan? Obegripligt. Onödigt. Plågar mig själv med mina tankar. Kan man radera dom och radera denna dagen, tack!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0