debate

Kort dag skoldag idag, jävligt skönt! Var dock inte på svenskan imorse av en speciell anledning. Efter det, vid 10-tiden blev det att lyssna på politisk debatt mellan ungdomsförbunden i nästan 1 och en halv timme. Kan inte påstå att jag är insatt i politiken (skärpning från och med nu) men det var väldigt intressant att höra på alla idag. Vissa representerade sina partier mycket bättre än andra och då lyssnar man ju hellre på vad dom har att säga. Blev en het debatt där många gånger, lite smutskastning och annat skoj haha! ;) Nej men som jag känner nu så är det skönt att "slippa" välja i år. Behöver skaffa mig mer koll och åsikter än vad jag har idag känner jag.
Nog om det. Sitter och försöker beta av lite plugg, för tillfället skrivs det om antiken, faktiskt väldigt intressant om jag själv får välja! Lätt egentligen men jag försvårar det alltid, kan inte alltid formulera mig sådär perfekt som jag egentligen vill. Frustrerande. Äsch, lite finslip på't bara så blir det bra i slutänden!

För att avsluta detta extremt intressanta inlägg slänger jag in en bild på ett ställe jag inte hade tackat nej te att befinna mig på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0