NEW IN

Då vart garderoben utökad. IGEN. Tror snart den exploderar av alla kläder. Kanske dags för en rensning? Hehe.
Sov över hos min fina Johanna inatt. Fredagen bjöd på Idol, mys och prat, lugnt och skönt. Bestämde oss att sova runt halv 1 tiden kanske. Jag har aldrig förr sovit så bra hos någon annan som jag sov inatt, underbart! Mindre underbart var det dock för stackars sängkamraten som låg och hostade och kippade efter andan stup i kvarten, stackare! :( Cirkus 6h sömn blev det, sen bar det iväg ner te götlaboorg! Haha fint med 2 tjejer som inte såg ett dugg roade ut 3/4 av shoppingrundan.. Dock blev vi lite mer glada i hågen den sista fjärdedelen, tur det!
Slänger in några bilder på dagens inköp, jag är för lat för att ta egna bilder..



cheap mondayjeans - weekday
stickad tröja - monki
pälsmössa - h&m
och två halsband (inga bilder) - bikbok


Kommentarer
Postat av: MADDES

härliga inköp! idag har jag pluggat, tvättat, hälsat på farmor, kollat på film och bloggat :) hoppas du har en fin kväll! kram

2010-10-02 @ 22:57:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Therese

diggar speciellt mössan och tröjan !

MEN VILL HA EN SÅNN MÖSSA :O

2010-10-03 @ 01:35:53
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahahha fan va depp vi va då :O tur att det blev bättre mot slutet (A) :D hahah tack för en underbar helg, älskar dig <3

2010-10-03 @ 14:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0