give me the strength I need

Var med min fina mamma på torp förut. Förutom att vi handlade mat hittade hon sig en somrig klänning och en tröja och jag en sjal och väska te balen. Så nu är baloutfiten nästan komplett förutom smycken som är kvar :) Den närmar sig med stormsteg, bara 2 veckor kvar imorgon!

Annars då? Jaa, jag försöker hinna med allt som ska göras nu den sista tiden fram te Dagen med stort D. 12år i skolan börjar ta ut sin rätt och har gjort det i princip hela 3an. Jag har blivit för slapp med skolan vilket jag ogillar ganska mycket. Har aldrig varit sån förut och det är heller inte sån jag är, men jag får la helt enkelt acceptera att jag inte kan ge 110% hela tiden..
Utöver skolan behöver jag ringa och boka klipptid och tid för nagelförlängning innan balen, skriva cv och skicka ut, ta reda på vad jag ska göra efter studenten, sköta om mig själv och mycket mer.
En sak är jag dock säker på: jag måste njuta mer av min vardag som den är nu, njuta av skolan och tiden fram te studenten, njuta av att få vara med alla mina goa stylistbrudar och den finaste stylistläraren! Fan vad jag kommer sakna alla sen!

Känns som att jag babblar på om massa crap men jag tänkte sluta nu. Blir nog strax sängen för att ladda upp inför nationellt prov i engelska b imorgon 12.50-14.40. Kommer gå galant, engelska är min starka sida!
PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0