news





Var på Torp igår med mina kära föräldrar och fick införskaffat mig ett nytt underställ och skidsockar. Ska ju te fjällen på lördag så det var right on time!
Idag innan skolan kilade jag te Lindex i stan och haffade mig några trosor och fyndade en bh för 50 spänn. Trosorna var det 3 för 2 - erbjudande på så där tjänade jag in 60 spänn. Efter skolan kikade jag in på Kicks för att införskaffa mig en ny mascara och ögonbrynsskugga. Det blev den vattenfasta Falsies-mascaran från Maybelline och en mörkbrun (blixten gör att den ser ljusbrun ut) matt ögonskugga från IsaDora. Fungerar alldeles utmärkt som brynskugga så där slog jag två flugor i en smäll! ;) Priset var 145kr respektive 89kr.
Fick in en del av lönen på kontot idag också men dom går direkt te sparkontot! Mycket pengar som kommer ryka i vår och sommar, hua! But hey, I'm living life and I'm lovin life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0