short version of my day

Första lektionen hantverk, 9 utav 27 elever där vilket resulterade i att vi fick ha en myslektion och pyssla om oss/varandra :) Jag färgade mina ögonbryn litegranna och fina Diana noppade dom, det blev hur bra som helst!
Sedan fotolektion som inte gav så mycket tyvärr. Därefter hantverkslektion igen som vi dock fick ledigt från vilket innebar PÅSKLOV! Firade detta med en fika med några av goa brudarna och lite kik i affärer. Mötte sedan upp mamma och vi tog en tur ut te Torp för att handla mat och sånt. Sedan hem och direkt bort te dansen. Kom hem runt 20-tiden igen och blev serverad god tacos, mumma! Fastnade sedan i soffan med kaffe och bullar.
Soffan är stället jag har spenderat de senaste timmarna men nu tänkte jag byta upp mig och krypa ner i sängen.
Godnatt och GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0