I love you til the end





Fina bilbilder på mig och the love of my life ♥

I lördags åkte vi ner te Torslanda men det tog bra mycket längre tid än vanligt att köra då det var en vattenläcka på stora vägen ut te Torslanda så den var avstängd. Ist fick vi åka gamla vägen och körde vägen om Volvo men där var det avstängt också så vi fick åka tillbaka och åka runt gamla vägen igen. Men vi kom fram te slut iaf! Då var det i princip raka vägen in te stan för att gå på restaurang. Fick bl.a det i present av honom, blev hur glad som helst! Skitmysigt ställe Johannebar hette det. Asgod mat! Dock var det mycket folk där och hög ljudnivå och te råga på allt hade jag typ ingen röst (troligtvis förkylningsvirus som satt sig på stämbanden) så det var verkligen ansträngande att göra sig hörd därinne ^^ Men det var verkligen bland det mysigaste vi har gjort tillsammans, älskar min Henke otroligt mycket! ♥ Riktigt jävla stilig var han också, rawr!

Nu måste jag kila iväg te sista måndagslektionerna i dans för denna terminen, lite tråkigt men samtidigt gött för då har jag mer tid te gymmet och skolan nu det sista! :)
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0