wildfire


Denna lilla godbiten inhandlades i eftermiddags! Har uppgraderat mig med andra ord. Får se hur det går med denna då jag inte är ett fan av touchmobiler just när man ska smsa och sånt. Men jag får la inte skriva så snabbt helt enkelt ;)

Förövrigt har helgen varit underbart bra! Fredagen bestod av krogbesök med älsklingen och Emil. Gott humör och en riktigt go kväll. Perfect!
På lördagen vaknade jag upp bredvid älsklingen, finns inget bättre! ♥ Slappade hos han halva dagen innan vi drog upp hit. Kollade på Crazy stupid love med la familia på kvällen. Underbar film :)
Idag blev det en lång sovmorgon och sedan åkte jag och älskling te Torp och köpte mobilen och lite mat.
Nu ska jag snart sova och ladda om inför sista veckan innan LOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0