put your feet back on the ground


Jag vet inte vad det är med mig. Är stressad men ändå inte. Svårt att förklara det där, troligtvis en blandning av oro och att dagarna springer ikapp mig på något sätt. Känns som att denna veckan är fullbokad, det är någonting jag måste göra varje dag. Bara måsten, inte konstigt att man känner såhär. Har dessutom en viktig sak att fundera över.. Vet inte hur jag ska göra ännu, vet bara att jag inte är nöjd med hur det är nu. Är nog redo för en förändring ändå!
Det bästa med veckan är dock körlektionen imorgon och att jag får helg om några dagar såklart.
Nu (återigen) MÅSTE jag fortsätta med fackterminologin i hantverken, ska bland annat förklara vad kollagen, cytoplasma och komedoner är.. Snabbt som attan ska det avverkas för jag vill ha min dusch och säng nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0