clean



Fick bli ett och annat köp idag också. Behöver egentligen spara lite på pengarna nu, främst för att mitt fritidskort går ut den 12e och då behöver jag köpa nytt. Inte billigt det, men väl värt pengarna!
Min Kickskollega tipsade om ett par produkter som skulle vara bra mot oljig och lite oren hy. Australiensiska Formula 10.0.6. Många hade tydligen tyckt att den vart jättebra, så jag får hoppas den passar min hy lika bra då. Dock var sista steget i rengöringsserien, crémen, slut så den ska jag införskaffa i UA när jag kilar förbi butiken där.
-
• Formula 10.0.6 daily cleanser 99kr - kicks
• Formula 10.0.6 deep pore cleanser 99kr - kicks
• antistatisk touperingskam 40kr - kicks
Fick även med prov på Clinique moisturizer och en liten foundationborste. Tack snälla Lotta!
• 3-pack stringtrosor rea 24kr - cubus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0