tuesday


Första dagen i skolan idag då. Började lugnt, bara slappa lektioner, gjorde inte så mycket. Kändes som tiden gick rätt segt.. Kom hem vid tretiden och bestämde mig för att överraska mami och papi med att laga någon middag. Tog fram min fina kokbok jag fick i julklapp och bläddrade igenom nästan hela. Utan framgång, hittade inget som var enkelt nog eller som vi hade alla grejer till. Gav upp den idén och gjorde fattiga riddare senare på kvällen istället. Kommer ihåg att mami har gjort såna till oss när vi var mindre, det var med andra ord rejält längesen jag åt det sist. Gott var det och minnena kom tillbaka. Perfekt mellanmål, enkelt och går hyfsat fort att fixa. Det kommer bli fler gånger!
Imorgon är det skola igen och för att orka det (jag var helt utslagen idag, sov några timmar i soffan förut) måste jag lägga mig snart. Först blir det förhoppningsvis något att äta och sen en go dusch! Goodnight everybody :)



Kommentarer
Postat av: linndha

sv: barnen är vidriga :o

2011-01-12 @ 14:37:05
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0