the last day


Kom hem te kära Ljungskile igen igår eftermiddag. Var måttligt road av vädret måste jag säga.. Från att 16 mil härifrån ha varit i ett sjukt fint snölandskap komma hem te denna härliga gyttja av regn och vatten överallt! Inte kul.
Halkade mig uppför backarna på kvällen för att få spendera den med min sköna Hanna. You make me feel gooood honey ♥! John Tucker must die underhöll oss en och en halv gång under kvällen, haha.

Dagens planer är att försöka göra något av denna sista jullovsdag. Behövs städa på rummet, rensa och tvätta kläder, byta sängkläder, plugga litegrann (har sluppit det hela jullovet fram te nu!). Mitt i allt det är jag sugen på att gå ut och göra något, känner någon konstig längtan efter frisk luft.. Om jag nu lyckas med allt detta ska jag unna mig ett bad ikväll och ladda upp inför praktiken som börjar imorgon. Eller.. skit samma om jag inte hinner med allt, jag ska ha mig ett bad i vilket fall! :D

Ha en underbar söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0