back on track

Yep, första skoldagen avklarad nu! Känns sjukt annorlunda att vara tillbaka.. Har blivit så van att jobba nu så skolan känns som ett avslutat kapitel typ haha, rätt avlägset med andra ord! Men, två år till ska man vara där och på vissa fronter ser jag inga som helst trivselproblem. Jag tror i princip ALLT är nytt och fräscht nu. Sprillans ny idrottshall har vi fått och massa mer! 170 nya små ettor har börjat, och harre vad kul det är att titta på alla! :D Kommer så väl ihåg hur man kände sig för ett år sedan; liten! But not anymore haha!
Nu är vi en komplett skola och den bästa! Med tanke på standarden jag har varit van vid på mina andra skolor så är jag fullkomligt bortskämd på Plus. Vilken lyx va? ;)
Enough said, ska försöka att inte pladdra på för mycket här nu känner jag, så jag avrundar med en halv outfit-bild.


Ha det grymt, imorgon kör vi igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fin är du syster ! <3

2010-08-23 @ 18:31:57
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/
Postat av: Therese Josefin

Sv : naaw tack !´<3

jaa de vore fint (: men bara att göra de när du har tid ! <3

2010-08-24 @ 16:23:22
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0