gula naglar?

Har era naglar en tendens att bli gula? Det beror främst på att ni inte använder er av underlack/baslack innan ni målar naglarna med färgat lack. Gör det till en vana att grunda med ett bra baslack! Jag använder mig av en produkt som heter VitaBase från Color Club. Den torkar jättefort och fungerar även som en stärkare.
 
Att sköta sina naglar är väldigt viktigt för att det ska bli snyggt när lacket är på sen. Använd er av en tre- eller fyrstegsfil och var noga med det sista steget på nagelfilen, poleringen. När man filar naglarna öppnas "porerna" och för att det ska hålla bättre ska man "sluta igen" porerna efteråt.
Finns jättemycket att berätta om nagelvård men det får vi ta vid ett annat tillfälle. Trots att man inte alltid har lust eller tid att sitta med naglarna så försök vara noga med det, ser så mycket bättre ut! :)
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: linndha

va du har blivigt duktig på att blogga :D tumme upp på dig!

2012-12-02 @ 19:25:04
URL: http://lillalinndha.blogg.se
Postat av: linndha

sv: haha erkänn att jag är :D
JAA tycker jag verkligen! :D

2012-12-06 @ 11:53:57
URL: http://lillalinndha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0