Nu jävlar...


...mina vänner ska jag ta tag i mitt liv och börja resan mot att må lite bättre. Har för den tusende gången sagt te mig själv att börja röra på mig mer och äta mer. Större delen av 2011 har jag gått ner i vikt igen och har inte varit något vidare nöjd med hur jag sett ut. För ett år sedan var jag uppe i min drömvikt, 65kg, och kände mig helt ärligt snygg för en gångs skull! Jag hade fina kurvor och såg sund ut. Enda saken jag kan klaga lite på var att jag inte var aktiv då heller, men det brydde jag mig inte om, för jag var nöjd med min kropp.
Jag har sagt det te mig själv så många gånger men nu F-A-A-N ska jag göra det! Next up: promenad och joggingtur i solen och sedan styrkeövningar. Och självklart äta massor!
Peace out!


bild från julafton 2010, nöjd med min kropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0