inspiration!




(Fina Abra fick sitta modell för mig idag)
Inte världens bästa bilder, men detta är vad vi fick lära oss på hantverkslektionen idag. Så himla kul att lära sig lite nya grejer! Samtidigt får man inspiration och idéer te håruppsättningar när man lär sig nya tekniker. Åh, det änna kliar i fingarna nu! :D "S-vågorna" på första bilden är lite trixiga att få bra (därför dom ser förjävliga ut på bilden), man får helt enkelt öva och öva, men dom andra två teknikerna är inte komplicerade på något sätt, men ändå fräcka och effektfulla! Jag orkar inte förklara hur man går tillväga just nu då jag strax ska dejta kudden men jag lägger ut en tutorial inom snar framtid.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0