music is what feelings sound like




Har haft en helt underbar helg med massa kärlek! I fredags fick jag äntligen träffat min fina Hanna. Skönt att få spendera tid med henne igen! Vi drog te kära Hjärtum och vår vän Markus. Senare kom även Gustaf. Blev film och spel ända in på natten. Åkte hem vid två-tiden och då vart det sängen direkt!
I lördags åkte jag ner te Göteborg och mötte upp älsklingen för en liten shoppingrunda. Han hittade ett par snygga jeans och jag ett par himmelskt sköna leggings (visar säkert bild någongång). Blev panik när det fattades 1 krona te toan och Henke var superpissenödig, men vi löste det med hjälp av en hamburgermeny på BK! :) Sedan vidare hem mot Ljungskile där det blev mys resten av kvällen. Jag älskar verkligen min goa pojk! ♥
Igår bar det av ner te Liseberg, LF hade hela parken te sina anställda och kunder. Ganska mycket folk, men jag, älsklingen och brorsan sprang runt och fick åkt mycket ändå. Jag vågade mig på Atmosfear t.o.m! Den var go somfan, men det var änna värre innan man åkte upp än själva åket.. Utsikt vart det iaf! Körde hem Henke på kvällen och sen vidare uppåt. Mörkt och regnigt, svårt väder att köra i men det gick bra ändå!

Är halvkrasslig idag, halsont är inge vidare, men beger mig bort te barndansen sen ändå. Får sitta vid sidan av och försöka att inte smitta dom små. :) Imorgon är det 4-månadersdagen för mig och Henke, så jag åker ner och möter upp han i Göteborg så blir det att köpa present te mamma och gå te en tatueringsstudio och prata med dom, kanske blir en tidsbokning vem vet... Sedan sätta oss på något fik och "fira" lite. Kul att träffas även under vardagarna någongång!
Helgen som kommer är inte fastspikad men Linda den busen har paxat mig en dag iaf, lutar nog åt att dra på sig festoutfiten! Inte helt fel. Sen blir det nog att vara med älsklingen också. Kommer bli en jäkla bra helg den med! :D

Nu har jag babblat på ovanligt mycket, men är man sjuk har man inte mycket annat för sig.. See ya!


Kommentarer
Postat av: Johannapanna

sötiis, det var kul att träffas det var alldeles för längesedan, nehmen har jag smittat dig? ajajaj! grattis till er 4månaders dag imorgon då you are soo cute together, känner mig som Maria Montazami när jag blandar svensk engelska haha :D <3

2011-09-19 @ 20:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0