got my lipstick on and I'm ready to go


Åhléns, Kicks m.m. 105kr


Kom hem för en stund sedan och nu sitter jag i soffan med musik på och njuter av en varm och go kopp té som jag har längtat efter hela dagen. Underbart att sitta inomhus med den mysiga julbelysningen och veta att man inte behöver gå ut i regnet något mer idag! Det sägs att man ska njuta av stunden och det gör jag verkligen nu!
Ovan ser ni mitt senaste inköp, Isadoras perfect moisture lipstick i färgen 47 Summer Red. Det är verkligen klarrött (framgår inte riktigt på bilderna) och något som jag spanat in de senaste veckorna. Brukar inte använda läppstift då jag av erfarenhet vet att mina läppar blir flikiga och torra när jag har det. Ser verkligen inte bra ut och känns ännu mindre bra. Men detta läppstiftet höll färgen och smetade inte ut sig eller gjorde mina läppar torra och äckliga! Jag är supernöjd och ska beställa hem ett te läppstift i en mer neutral/beige färg nu. Detta röda tänkte jag ha på jul t.ex. eller fester. Matcha med neutral ögonmakeup eller svart eyeliner då fokuset är på läpparna!
Puss på er godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0