resultatet


Visste nästan att det skulle bli såhär men jag är inte nöjd för det. Har alltid en bild i huvudet på hur jag skulle vilja ha det men eftersom jag hade så mörkt hår innan gick det inte att göra det så som jag ville nu. Isf får man ta det i steg men vem fan orkar vänta? Vill att det ska var klart innan månadsskiftet.. Har läst lite på internet om hur man göra för att gå från mörkbrun te ljusbrun och nästan alla säger att man måste bleka håret först och sen lägga i en ljusbrun toning. Inte fan ska jag bleka mitt hår igen, never ever. Får rådfråga min goa hantverkslärare Eva som vart frisör i 15år, hoppas hon ger mig svaret jag vill ha haha!
Det löser sig på något sätt, tror att jag inte är 100% nöjd eftersom jag trivs så jäkla bra i det mörkbruna, men det håller inte på sommarn tyvärr..


Kommentarer
Postat av: linndha

typ som mitt hur nu ju :)

2011-05-18 @ 13:43:17
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0