friday 13th


Jajemen, igår vart det fredag den trettonde men som tur var råkade jag inte ut för något hehe ;)
Min fina vän Linda ställde upp som modell för mig igår när vi på hantverkslektionen skulle tolka ett av de fyra elementen eld, vind, vatten, jord. Jag valde vatten och Linda fick en görsnygg grön/turkos ögonmake! Blev riktigt bra kände jag och det vart det tydligen också, fick MVG på den maken. Enligt min HVlärare Eva var det det bästa jag gjort. Känns rätt bra faktiskt! ;D
Efter skolan klev jag och min vän på 822 och åkte hem te henne. Försökte hela eftermiddagen tjöta te oss en bil hehe. Tillslut vart Saaben ledig så då for vi in te UA och hämtade upp Niklas, sedan blev det kebabrulle på Skogslyckan för mig och Linda. Niklas ville ha donkenmat och vi ville ha godis så det blev en sväng te Torp också innan vi susade hem mot Ljungskile igen.
Supermysig fredag verkligen, sådär lugn men ändå rolig och trevlig! Mm, älskar det.

Slängde iväg ett mess te sötnos Hanna nyss, blir nog en tur te Överby om jag får väckt min broder och fjäskat te mig hans bil (a). Premiär på Trägårn i ua ikväll, var planerat att vi skulle dit men får se på det lite senare.
En riktigt bra helg!!


Kommentarer
Postat av: linndha

sv: låter som en bra ide ;) haha! Vi kör på den! :D <3



jag hade toppen.. tack söta du :D <3

2011-05-15 @ 00:44:22
URL: http://lillalinndha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0