h i m


Jag vill tro på att man faller så snabbt för att man har så mycket kärlek att ge, men för någon annan handlar det om att lämna ensamheten så fort som möjligt.

-

En sådan person som kopplar kärlek till att ha någon, i stället för att ha honom. En som ligger bredvid någon utan att känna att den vill ligga där för evigt. En som har någon som inte gör en lycklig, men älskar den för att den inte gör en olycklig.

Jag vill hitta honom och inte någon. Jag vill ligga där för evigt och inte bara en stund. Jag vill att han ska göra mig lycklig och inte älska honom bara för att han inte gör mig olycklig.


från Victoria Törnegren


Såg att min fina Hanna länkade te denna krönika så jag kikade in där och blev fast.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johaaaannaa

visst skriver hon fint! och så sant! <3

2011-03-07 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0