Dag 6 - Fem saker jag inte kan leva utan


I'm a bad girl, I let you down. Yes, jag glömde att publicera gårdagens del av blogglistan jag håller på med. Så ni får den idag istället. Sorry babes.

1. Familjen och mina fina vänner. Folk som förstår mig och stöttar mig. Ovärderligt.
2. Musiken. Vad skulle man gjort utan den? Känslan man får när en låt sitter så perfekt, när den träffar den där exakta punkten som gör att du känner dig förstådd.
3. Mobilen. Den är ju så bra.
4. Mat. Har gått och blivit en glupsk jävel. Får se upp så det inte blir för mycket bara. Men det är sjukligt gott när man är sådär perfekt hungrig.
5. Inspiration. Det får tankarna att flyga iväg och man blir så upprymd när man blir inspirerad. Det räcker med att man ser en bild och man blir helt exalterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0