whenever you need me you know you can call me


Hade inte tid att slänga in ett inlägg här igår så jag tar igen det nu istället!
Älskling kom upp igår på eftermiddagen, glad att se han igen! Vi ville hitta på något för att fira vår två-månaders-dag så det blev att vi åkte med mamma och pappa te Näl (där brorsan ligger nu, kan berätta varför vid senare tillfälle) och åkte sedan vidare in te Trollhättan för att käka go middag på Stålverket. Älskling åt en Stålisburgare och jag åt grillspett med bearnaisesås. Satt riktigt bra kan jag lova! Inte så märkvärdigt men ändå mysigt och en liten vardagslyx! :)

Imorgon blir det upp te tomten en stund och senare drar jag ner te kära Torslanda för att spendera helgen där.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0