vecka 1 tvåtusenelva


Hej hej hemskt mycket hej!
Känns som att det har hänt en del dessa 5 fina första dagar på det nya året. För mig iallafall, har lite att uppdatera er om. För att börja någonstans fick jag ett samtal av min chef på söndag kväll. En av mina kollegor hade rykt på magsjukan och hon bad mig hoppa in och ersätta på måndagen, vilket jag givetvis gjorde. Hade ändå inget planerat och bättre det att jobba än att sitta hemma och glana bort hela dagen. 2011 är året det ska hända saker! Har bestämt att jag ska försöka minska antalet dagar då man inte gör en enda vettig sak utan bara sitter framför denna fina skärm. På tal om det, ska i ett senare inlägg (Gud vet när det kommer komma haha!) skriva av mig lite angående denna dator, varför man egentligen sitter framför den ett antal timmar varje dag..
Anyways, har införskaffat förstärkning i min garderob de senaste dagarna som jag inte meddelat/visat er. Jag lovar att det kommer snart, ni får då troligtvis en bildbomb med allt jag missat att publicera. Tänkte börja lite smått redan idag..
Tog en tur ner te kära Göteborg igår med lika (läs: ännu mer) kära Johanna. Hade två saker i sikte, ett solpuder/bronzer och en Volumemaster. Bronzern fick jag med mig hem som tur var, skönt att slippa blekfejset from now on! Volumemastern gick det sämre med, den var slut i lager i Nordstanbutiken :( . Kanske inte så konstigt det, priset var nu ynka 199 riksdaler för underbaringen! En stor och alltid lika go BigMac fick trösta, och herre, den tröstar alltid lika bra! Gav dock inte upp jakten på värmeverktyget så det blev en tur te Siba i Ua efter jobbet idag (jobbade dock ba 8-12.30, sweet!) och där, däääär fanns den som tur var kvar i hyllan. Roffade åt mig en kartong snabbt som attan, slängde elegant (fast nä..) fram mastercardet och där rök 200, men ack så glad och nöjd jag gick ut ur affären. :D

Blir ett ovanligt, mycket sällsynt, långt inlägg idag märker jag men jag har mer att berätta. Efter Siba fortsatte färden mot Torp och Teliabutiken. Vi skulle nämligen kolla upp om vi äntligen kunde skaffa oss en trådlös router. Efter många om och men fick vi tillslut med oss en sådan hem från Inet. Sitter just nu nere i sängen och surfar helt trådlöst, inga fucking jobbiga sladdar och kablar överallt som inte ens sitter fast i datorn att skåda längre. Jag är helt SALIG! Anslutningen och hastigheten och allt verkar funka prima, än så länge ialla fall. Peppar peppar!
Med allt detta ville jag ha sagt att jag och la familia förflyttar oss upp te morfar i Värmland imorgon och stannar där te lördag. Har funderingar på att passa på att skriva en slags årskrönika medan jag är där uppe, kommer troligtvis ha tid över för det kan man säga, och publicera här när jag kommer hem igen. Vad säger ni om det peeps? Förhoppningsvis blir det också så, återstår att se.. Ska bli rätt skönt ändå att komma iväg och slippa datorn och allt det. Bara få vara om man säger så. Tyvärr har jag blivit väldigt hemmatam det senaste året cirkus, och åker ogärna härifrån. Vet inte varför men känns som att man missar massa här då, även fast det inte händer något speciellt egentligen? Dum grej det där.
Just det, en sak te; var och skrev in mig på körskolan förut! Nu faan ska jag börja med det eländes körkortet, tänker INTE dra ut på det och få det flera veckor eller månader efter jag fyllt. Nej fy tusan, om det är något jag har bestämt mig för så är det fanimej att ha mitt körkort fortast möjliga! Även om jag kommer gå under av allt teoriplugg samtidigt som allt i skolan. Äh, det är bara 4månader av mitt liv, tänk vilken glädje jag ska ha av det där rosa plastkortet hela livet sen! :D

Nu är det dags att sluta uttråka er, ni som orkat plöja igenom all denna text; en stor eloge te er, bra jobbat och tack för ni hängde i! Nu ska jag bjussa er på lite bilder, för att kompensera denna tjocka tråkiga klumpiga text.
Ha det gött haaj!


Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

love yaa honey!!

2011-01-05 @ 19:31:41
Postat av: sarah

sv: love you too darling!

2011-01-05 @ 21:43:09
URL: http://sarahkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0