bigger wardrobe smaller wallet


Sitter i soffan med ett glas cola och en bit vit choklad. Har inte varit hemma sedan runt 8 imorse. Mina fötter värker bokstavligen, har gått och stått hela dagen i princip. Först gympa hela förmiddagen, efter det hantverksprov fram te 15 d.v.s stå upp hela tiden, sedan Torp med Diana och gick runt från 16-20, och sist upp te henne från kampen. Fötterna tar stryk! Ska nog skämma bort dom med fotbad och massage imorgon.. Fast den goda middagen jag och Diana kokade ihop vägde upp det onda, oxfilé är inte helt fel! :D Skulle egentligen sovit över där också men är så fruktansvärt trött (har varit konstant hela veckan) och då är det bra skönt att få sova i sin egen säng! Blir nog övernattning från måndag te tisdag istället hopefully.
Lägger in några kassa bilder på det jag fick med mig hem idag. Here you go!

mjukisbrallor 2 för 300kr - team sportia

bhar "tag 2 betala för 1" 99kr - lindex

tight kjol 29kr - gina tricot

elvital nutri-gloss schampo + balsam 19.50kr/st - h&m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0