wonder



Köpte denna på apoteket när jag och Hanna var på Överby i måndags. Den är magisk! Mina läppar har det senaste varit åt helvete, torra och äckligt fnasiga. Har haft läppbalsam från h&m och Hawaiian Tropic innan men dom hjälpte inte så värst mycket.. Mami såg denna i en annons och sa te mig att jag skulle prova den. Och det ångrar jag inte att jag gjorde! Mina läppar är inte ett dugg torra längre, mjuka som bare den. ;) Har även haft ett torrt parti precis på nersidan av underläppen som har gjort att den har sett svullen ut där, inte snyggt, men det syns inget av det nu och läppen har sin normala storlek igen. För 65kr kan jag säga att jag är mer än nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0