monday/tuesday


Får uppdatera er om allt mysigt som hänt det senaste dygnet. Praktik i måndags som vanligt, väldigt lugnt denna gången dock. Chefen på semester och dom faktorerna gjorde att jag fick lära mig och stå i kassan. Skitkul! Har alltid som liten gillat att leka med pengar och kassapparater så det spelar nog in en del. ;) Härligt med lite variation, har bara fått städa, plocka undan, flyttat och packat upp varor annars. Woho!
Anyways, hoppade på tåget efter 5 som vanligt och slog mig ner bredvid fina Elvira. Åkte med henne in te Uddevalla och drog sedan te hennes lägenhet för att dumpa tjocka väskan och byta om. Sedan vidare te Harrys där allt som allt 9 underbara stylistbrudar käkade otroligt gott och sedan blev det bio. The Tourist rullade och jag kan säga meddetsamma att den m å s t e ni se! Grym somfan. :D
Efter det blev det hem te Elvira igen för att vänta på bussen hem vart det tänkt, men Elvis och Emilia övertalade mig att sova över där med dom. Så blev det, delade på en stor 1.80 säng. Sov halvbra några timmar innan vi tidigt gav oss iväg te Elviras stall och släppte ut lite hästar. Det var längesen man var i ett stall nu! Älskar stall/hästlukten.. Sen tillbaka, fixa oss och så var vi redo för en dag i skolan, min första på 1,5 vecka. Kändes ovant haha. Kommer snabbt in i det igen. ;)
Såå, nu vet ni det och det är dags för mig att släcka lampan. Upp om 6h, behöver mer skönhetssömn har jag sett på det mörka partiet under ögonen som krupit fram.. No more late nights! He he..


min tisdagskväll med mig själv och tvn som sällskap


Kommentarer
Postat av: Therese

sv: lite ksk ;d haha

2011-02-09 @ 08:07:42
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/
Postat av: Therese

sv : jaa det är dom .

dock gillar jag inte att visa min mage .

hihi så står över den !

2011-02-09 @ 17:47:10
URL: http://theresejosefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0